Growth Hacking Amersfoort

Op initiatief van Citymarketing Regio Amersfoort heeft een aantal Amersfoortse culturele instellingen de handen ineengeslagen om samen hun online marketing naar een hoger niveau te tillen. Hiervoor is het traject “Growth Hacking Amersfoort” opgestart, waarin marketing expert Martin van Kranenburg zijn kennis deelt met marketeers van de culturele instellingen. ‘Door samen dit traject in te gaan, leren we niet alleen veel van Martin, maar ook van elkaar.’

Amersfoorter Martin van Kranenburg houdt zich al meer dan twintig jaar bezig met het optimaliseren van websites. Hij staat daardoor bekend als één van Nederlands grootste conversiespecialisten en is een veelgevraagd spreker. Ooit stond hij aan de wieg van websites voor onder meer D-reizen en Micazu. Tegenwoordig geeft hij via diverse organisaties trainingen, onder meer via Beeckestijn Business School, en helpt hij ondernemers die een volgende stap willen zetten met hun website aan de hand van een ConversionFriday groeiprogramma. Zo’n groeiprogramma is wat Citymarketing ook voor ogen had, maar dan voor de culturele instellingen in Amersfoort. Samen met Martin zetten ze daarom het traject Growth Hacking Amersfoort op. Vaste samenwerkingspartners als Flint, Kunsthal KAdE, Theater De Lieve Vrouw en het Mondriaanhuis, maar ook SOMT University of Physiotherapy en DierenPark Amersfoort meldden zich daarna aan.

 

Doe de ambitie test
Het duurt nog geen 2 minuten!